Jdi na obsah Jdi na menu
 


Technické údaje

Motor

Typ motoru JAWA 50 typ 552, benzinový, zážehový, dvoudobý, vzduchem chlazený se šikmým válcem skloněným vpřed, s vratným vyplachováním
Výrobce MOTOR n. p. České Budějovice
Počet válců 1
Obsah válců 49,8 cm3
Vrtání 38 mm
Zdvih 44 mm
Kompresní poměr 1 : 7,5
Výkon 1,5 k při 4250 otáčkách / min
Hlučnost motoru při 35 km / hod. Maximálně 73 dB
Maximální krouticí moment 0,27 kgm
Maximální otáčky 6000 otáček / min
Mazání Směs oleje a benzinu 1 : 25
Délka klik 134 mm

Karburátor

Typ karburátoru Přírubový monoblokové konstrukce s čisťičem vzduchu Jikov 2912 M Jikov 2912 PS - Stadion S22 od rámu č. 10001
Průměr difuséru 12 mm
Čistič vzduchu 35 mm
Hlavní tryska 45 (ČSN), 52 (Solex), 54 Stadion S22
Volnoběžná tryska (Jikov 2912 PS) 38
Poloha jehly (Jikov 2912 PS) 3 zářez zeshora
Prům. spotřeba paliva při 20km / hod. 1,4 l / 100 km
Prům. spotřeba paliva při 30km / hod. 1,6 l / 100 km
Prům. spotřeba paliva při 40km / hod. 1,9 l / 100 km

Převody, spojka

Typ převodovky Dvoustupňová v bloku s motorem
Primární převod Ozubenými koly se šikmým ozubením
Sekundární převod Řetězem Favorit Transport 12,7 x 4,8 mm, 112 - 114 článků
Primární převod 1 : 4,75 (12 / 57 zubů)
Sekundární převod 1 : 2,92 (12 (13) / 35 zubů)
Poměr převodu-1. převodový stupeň 1 : 2,01 (16) 13 x 18 (11)
Poměr převodu-2. převodový stupeň 1 : 1 (přímý záběr)
Celkový převodový poměr I. stupeň 1 : 27,90
Celkový převodový poměr II. stupeň 1 : 13,88
Celkový převod startéru 1:24
Ovládání řadicího ústrojí Otočnou rukojetí vázanou na páčku spojky
Spojka Dvoulamelová, s 1 ocelovou lamelou a 2 lamelami s azbestopryskyřičným obložením. Běží v olejové lázni. Umístění na klikovém hřídeli

Podvozek

Rám Otevřený, ocelová trubka
Brzdy Mechanické, plnonábojové, bubnové
Ovládání přední brzdy Ruční páčkou na řidítkách
Ovládání zadní brzdy Zpětným sešlápnutím pedálů
Bržděná plocha jedné brzdy 40,2 cm2
Rozměr ráfků 23 x 2,0, 23 x 2,25 Stadion S22
Rozměr pneumatiky 23 x 2,0 zesílené, 23 x 2,25 Stadion S22
Tlak v přední pneumatice 1,7 atm
Tlak v zadní pneumatice 2,0 atm
Závit drátu M3
Průměr drátu 2,65
Počet drátů 36 ks
Délka drátu 198 mm
Přední vidlice S kyvnými vahadly, odpružena dvěma gumovými bloky
Zadní vidlice Tuhá bez odpružení, kyvná s tlumičema Stadion S22
Max. zdvih přední kyvné vidlice 65 mm
Max. zdvih zadní kyvné vidlice S22 70 mm
Sedlo Výškově i podélně stavitelné, odpruženo kyvným čepem a spirálovou pružinou, potah sedla dvojitý, pryžový

Elektrické vybavení

Schemata
Zapalování Setrvačníkové magneto Pal Magneton typ 02-9260.00
Předstih zážehu před HÚ 2,8 - 3,1 mm
Vzdálenost kontaktů přerušovače 0,4 mm
Střídavý proud 6 V
Výkon magneta (světelné cívky) 18 W
Přední žárovka 6V / 15/15 W dvouvláknová
Zadní žárovka 12 V / 3 W
Přepínač světel Přední světlo tlumené / dálkové
Klaxon Stadion S22
Zapalovací svíčka Pal 14-7 RZ
Vzdálenost elektrod svíčky 0,4 mm
Závit / tepelná hodnota svíčky 14 / 225

Jízdní parametry

Minimální rychlost I. převod 8 km / h
Minimální rychlost II. Převod 15 km / h
Maximální rychlost I. převod 15 km / h
Maximální rychlost II. Převod 40 - 60 km / h
Maximální stoupání 18 %
Brzdná dráha z 40 km/hod - přední brzda 21 m
Brzdná dráha z 40 km/hod - zadní brzda 15 m
Brzdná dráha z 40 km/hod - obě brzdy 12 m

Rozměry a hmotnost

Výška mopedu 1000 mm, 1040 mm - Stadion S22
Šířka mopedu 600 mm, 640 mm - Stadion S22
Délka mopedu 1750 mm, 1820 mm - Stadion S22
Váha stroje bez paliva 39 kg
Váha stroje s palivem 42 kg
Celkové maximální zatížení 100 kg
Celková maximální váha 142 kg
Maximální zatížení předního kola 52 kg
Maximální zatížení zadního kola 90 kg

Náplně

Obsah nádrže / rezerva 3 l / 1 l, 5,5 l / 1 l Stadion S22
Olejová náplň skříně motoru 0,3 l oleje DT